Vesti

Generalnom Direktoru Telekoma Srbija: Ko Vam radi PR strategiju?

Gospodine Ćulibrk,

Pokret Slobodna Srbija je postavio pitanja od javnog značaja. Da li se držite one narodne ,,svakog čuda tri dana dosta“? Da li je to Vaša PR strategija? Postavljaćemo Vam pitanja na svaka tri dana, sve dok ne budete smenjeni i Vi, i ceo Izvršni i nadzorni odbor.

Da li znate da, saopštenjima i na konferencijama za štampu gde napadate konkurenciju, Vi uništavate brend Telekoma Srbija?

Gospodine Ćulibrk, da li ste Vi kao generalni direktor postavili barem jednog svog saradnika? Da li ste Vi postavili Mariju Bošković na mesto direktora PR sektora? Da li Vam je PR loš zato što tako važan sektor vodi neko bez iskustva u toj sferi rada, neko čije je jedino medijsko iskustvo izveštavanje sa beogradskih pijaca na TV Pink? Kojim poslovnim doprinosom je Marija Bošković zaslužila da prima dve plate – 300 hiljada din. u Telekomu i 200 hiljada din. u Supernovi?

Na osnovu kojih kvalifikacija ste izabrali Mariju Bošković? Da li je prilikom postavljanja na mesto direktora PR sektora ona imala visoko obrazovanje? Prema informacijama iz vaše direkcije za ljudske resurse, Bošković nije posedovala visoku stručnu spremu. Da li je njena jedina kvalifikacija učestvovanje u izbornoj kampanji SNS 2012. godine?

Da li su mesta u PR sektoru Telekoma rezervisana samo za zaposlene na TV Pink? Da podsetimo: i prethodna direktorka, Milica Amidžić, došla je sa iste televizije.

Pokret Slobodna Srbija, kao članica UOS-a, želi da prekine takvu praksu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *